Effektivare möten med starka kundargument kan du lära dig i kompakt intensivkurs

Effektivare möten checklista
– så att din kund får förståelse för din lösning

Hur du gör när du förbereder och ordnar inför ditt kundmöte är viktigt

Intensivkurs för företagssäljare. Kompaktkurs som förbättrar dina kundmöten.

Snabbkurs som ger dig  grunden för effektivare möten.

Säkra att det blir ett engagerat möte. Så att din kund är spontant delaktig i ert möte.

B2B utbildning distans för företagssäljare

B2B utbildning för företagssäljare är ämnet som Sperlingsson Företagarstöd ​är specialiserat på.

Säljutbildning distans gör det enkelt för dig att få till effektiva möten. Och, du kan börja plugga inom några minuter. ​

Säljutbildning online täcker in områden som kundbemötande, kundrelationer, kundvärde, kundnytta och kundnöjdhet. Helt online och kurserna är framtagna av en av landets ​​mest välrenommerade säljutbildare inom ​dessa områden.

Detta inlägg är ett smakprov
på vad du kan lära dig när du pluggar på distans
hos Sperlingsson företagarstöd.

Intensivkursen om effektivare möten tar upp detta:

» Kundargument som engagerar.
» Förstå kundens situation.
» Argument & motargument.
» Tänkbara invändningar.
» Inte för många argument.
» Komma till saken.
» Ordningsföljden.

Kompakt intensivkurs om effektivare möten | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216 möte.

Effektivare möten checklista för att förbättra dig än mera
inom köpresan och säljresan.

#1

Hitta argumenten

– Lista de argument som din kund gillar, välj ut de som är viktigast för dem.

Starta med att hämta inspiration i t.ex. ditt företags kärnvärden.

#2

Finn motargumenten

– Sätt dig in i din kunds situation,.

Se det från motsatt håll, vad kan stjälpa dig?

#3

Välj ut de bra

– Argumenten som matchar motargumenten.

Argumenten du rakryggat kan står för, som du faktakollat.

#4

Sortera och stryk

– Behåll bara 2 eller 3 starka argument.

Behåll några motargument för att bemöta tänkbara invändningar:

#5

Välj ut de starkaste

– Beroende på “vilken person” kunden är som lyssnar, välj ett fåtal starka argument.

Det får inte vara många argument du väljer ut!!

#6

Säg vad du ska tala om, vad du vill uppnå

– Din lösning kortfattat.

Kom till saken, säg vad du vill ha.

#7

Argumentens ordningsföljd

– Först det starkaste, sedan ett bra motargument, sist det näst bästa.

Att bli bättre på att bygga relationer i varje kundsegment
lär du dig enkelt i en webbkurs

Webbkurs i hur du attraherar din kund med förståelse.
Lär dig visa kundförståelse och få kundgemenskap. Hur du väljer de kontaktvägar som kunden gillar.

I denna B2B utbildning distans för företagssäljare har jag samlat övningar, videoklipp och tips. Det som behövs för att du ska lära dig öka värdet i dina kunderbjudanden.

B2B utbildning distans för företagssäljare och för dig som vill förbättra ditt kundbemötande i möte, affär och på webben

Oavsett om du är säljare, sjuksköterska, tekniker, handledare eller ansvarig för kundservice. Har du ett jobb där kommunikation är ett viktigt verktyg så kommer du ha glädje av den här kursen.

Leave A Comment