Kund kommunikation handlar om att ”få kundens uppmärksamhet”
Kundkommunikation får du till genom att ge din kund ”hela bilden”.
Det innebär att du måste kommunicera med alla de som är en del av kundens värdekedja. Involverar du i din kundkommunikation alla de som ingår i kundens värdekedja, så får du kundens förtroende. Därför att du blir förstådd, inte enbart utifrån orden du använder. Med andra ord, kunden värderar dig och ger till dig sitt förtroende, utifrån hur du agerar och för din dialog med kundens alla medspelare.
Kundkommunikation är ett av momenten i »kundglädje arbetet«, som säljskolan lär ut.
- Kundkommunikation åstadkommer du genom att lära dig tekniken att komma bra överens med kundens köpteam.
- Din kundkommunikation är summan av din strävan och dina insatser för att nå en tvåvägskommunikation och få kunden att höra av sig till dig.
- Så din kundkommunikation gör att kundens köpteam får vilja att ge och ta lösningar, därför att du tillför sanna kundvärden.
Sätt igång med ditt »kundglädje arbetet« du också, så att du förbättrar din kundkommunikation!
Plugga kundkommunikation online.
Gå säljkurserna som förbättrar din kundkommunikation.
Lär dig kraven som ställs i »kundglädje arbetet«. Hur du skapar kundnytta och kundnöjdhet.
På vilket sätt du kan driva en tvåvägsdialog som visar kundinsikt. Så att du stimulerar kunden att ge dig sitt erkännande.
Säljkurser online om hur bra kundkommunikation ger dig framgång i ditt »kundglädje arbete«.
För dig som vill öka din kundnöjdhet.
Detta gör jag för dig som vill förbättra din kundkommunikation:
Jag kan ge dig kraften att värva kunder och behålla dem.
Ge stöd till dig som vill förbättra din dialog med din kund.
Utmana din vilja att förbättra ditt kundbemötande.
Ge dig energin att nå resultat i dina kundrelationer.
Och röja bort det som står i vägen för ökad försäljning.
Hjälpa dig att leva ut ditt bästa jag i varje säljsituation.
Styra dig så att du tar dig ur gamla hjulspår som hindrar dig.
Ge dig styrkan att stå emot konkurrenter som skapar nytt.
Jag kan ge dig en resultatinriktad attityd. På ett sätt som andra säljutbildare inte gör.
