Kundnytta en nöjd kund garanti | INLÄGG2021-01-11T14:55:52+01:00

Kundnytta levererar du när du sliter hårt för att öka din kunds intäkt och resultat

 Sätt igång med ditt »kundglädje arbetet« du också,
så ökar du din kundnytta och kundnöjdhet!

Säljskolan utbildar dig i »kundglädje arbetet« så att du steg för steg kan bygga »kundglädje och säljglädje«.

Kundnytta är ett av momenten i »kundglädje arbetet«, som säljskolan lär ut:
  • Kundnytta åstadkommer du genom att hjälpa kunden öka kundvinsten.
  • Din kundnytta är summan av var och en av dina insatser och prestationer som bidrar till att öka kundens kundvinst.

Sperlingsson säljskola online har 80 artiklar designade speciellt för dig som vill lära dig »kundglädje arbetet« steg för steg.

För varje steg finns artiklar om hur du ska göra för att lyckas.
Klicka på respektive steg och du hittar artiklarna som visar dig vägen till framgång.

  • Spara pengar och håla dina kundrelationer vid liv | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Marknadsföring via sociala medier gör dig rik | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Skapa kundnytta och få träff i kundens hjärta med din kundvinst | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Kundförtroende ger kundglädje. Tillit och förtroende.
  • Tidseffektiv säljare | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Spara tid ger kundnöjdhet och är rakaste vägen till nöjda kunder | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216

Göra intryck på dina kunder

Förbättra ditt sätt att göra intryck på dina kunder

När det inte är
som du önskar,
vänta inte bara.

Förändra något av
det du gör
eller inte gör.

Höj nivån på din personliga målbild och få dina kunder att gilla dig mer

Le oftare än andra.

Visa intresse för det kunden säger.
Det uppmuntrar henne att öppna upp och engagera sig i er dialog. (mer…)

Självkännedom betyder bättre image och ökad försäljning

Öka din självkännedom och sälj mer

Ge din kund ökad kundnytta

När du förbättrar din självkännedom kommer din kund att uppleva att du levererar ökad kundnytta.

En säljare med bra självkännedom, gott självförtroende och stark självkänsla gör fler affärer.

Så enkelt är det.

Skaffa dig en självinsikt i varför du reagerar som du gör i vissa lägen.

Lär dig nya metoder för att hantera och vända motgångar till medvind.

(mer…)

Förbättra kundrelationer och vårda dem ömt

Förbättra kundrelationer och utveckla din kundbas

Förbättra kundrelationer och förbättra balansen i kundbasen.

Basen i framgångsrik försäljning
är relationer

Tala med en person om honom själv och han kommer att lyssna i timmar.

Förbättra kundrelationer med ett ökat förtroende.

En relation har som sin bas ett förtroende som är ömsesidigt. Den har ett gemensamt värde inbyggt. En relation är en framåtsträvande dialog.

(mer…)

Effektiva möten som skapar kundnöjdhet

Effektiva och produktiva möten
som är lönsamma möten
skapas genom att alla bidrar

0%
Den som lyssnar bidrar mest!
0%
Den som talar bidrar också.

»I det enkla
bor det effektiva!«

Fundera på hur mötesstrukturen ser ut på dina kundmöten

Rikta sedan in dig på dessa enkla huvudpunkter:

1. Blanda inte mötespunkterna.
2. Börja med informationspunkter.
3. Ta sedan upp beslutspunkterna.
(mer…)

Till toppen