Kundnytta en nöjd kund garanti | INLÄGG2017-05-10T23:15:56+02:00

Artiklar för bättre kundrelationer

Goda kundrelationer lägger grunden för fler och större affärer.

  • Konsten att lyssna ett aktivt kundbemötande | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Vilja jobba med service och nå framgång hos dina kunder | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Presentation av företag för potentiella kunder | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Tvåvägskommunikation och dialog som leder din kund till ett bra beslut | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Hitta nya kunder genom att prioritera och fokusera | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216
  • Läsa på distans | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216

Hitta nya kunder genom att prioritera och fokusera

Vill du att kunden ska förstå dig,
måste du först förstå kunden

Hitta nya kunder som ger dig
framtidens lönsamhet

Hitta nya lönsamma kunder genom att prioritera och fokusera.

Förbättra ditt sätt att skaffa nya kunder genom att attrahera
“rätt” potentiella kunder.

(mer…)

Läsa på distans så att du kan plugga utan att resa eller flytta

Läsa på distans utan lektionsträffar

Slutar du
att förbättra dig
slutar du
att vara bra.

En säljutbildning kan ha tre olika studieformer:

» Distans utan lektionsträffar.

» Distans med lektionsträffar.

» På plats.

Du behöver inte resa eller flytta någonstans om du läser på distans utan lektionsträffar.

Läser du på distans med träffar kan du bo någon annanstans och resa till utbildningsorten någon gång per termin.

Om du läser en utbildning på plats är det enklast om du bor på orten där utbildningen ges.

(mer…)

Glädjen gör skillnaden som hittar vägen till kundens hjärta

Glädjen gör skillnaden som får kunden att köpa

Förbättra kundglädjen

I det enkla bor den effektiva säljglädjen.

Förbättra arbetsglädjen

Skillnaden mellan att gå till jobbet och vilja gå till jobbet.
Skillnaden som får oss att göra det där extra som skiljer en bra insats från framgång.

Arbetsglädje kommer inte inifrån av sig självt.

Arbetsglädje är resultatet av många samverkande saker. Allt från humor till arbetets organisation.

Det är de små sakerna vi nästan inte tänker på. Men saknar vid de tillfällen det inte fungerar.

(mer…)

Online utbildning ger fördelar – webben når det du behöver

Online utbildning går att läsa på distans,
oavsett var du bor

Träning slår talang
men talang motiverar
oftast
till träning.

Online utbildning bygger på att du löpande under kursens gång har kontakt med din kursledare

Din lärare ser till att du får den hjälp och support som du behöver för att uppnå utbildningens mål.

Men, även den mest disciplinerade kan ibland råka ut för planeringsmissar.

För att minimera risken att det blir stressigt för dig har jag samlat värdefulla tips som hjälper dig med din planering.

En lista med tips, speciellt för dig som läser en utbildning på distans. (mer…)