Tiden är guld

Tiden är ditt grundmaterial

Tiden är materialet som formar ditt säljresultat.

Det är tiden som gör att du kan sträva efter att nå dina drömkunder, förverkliga dina affärsmål och njuta frukterna av dina avslut.

Tiden är pengar.

Du använder “nog” ofta ditt dyrbara förråd av tid på ett ineffektivt sätt?

Du förspiller tiden, slår ihjäl tiden och känner dig pressad av tiden?

När du egentligen borde använda tiden, investera tid och njuta av de fördelar tiden ger dig.

Tiden är guld | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216

Bygg själv dina egna framgångar

Det är lusten och din kreativitet som skapar dina säljresultat.

Sätt korta och tydliga mål  – du mår bra av det.

Gardera dig för tidsläckage.

“Allting” tar som regel längre tid än förväntat.

Tid viktigt så som pengar

Ha tidsreserver – bränn inte allt med en gång.

Tillsätt extern tid om det behövs – be kollegor om hjälp.

Följ din plan och dina mål så att arbetsdagen används till det den är till för

Var konsekvent och uthållig.

Våga fatta beslut – också att inte göra.

Våga välja bort – och att välja rätt.

Du kan välja att lära dig mer om säljglädje och kundglädje.

Det finns en säljutbildning för dig som på ett enkelt sätt vill bli en kunnig säljare.

Plugga på distans och utbilda dig än mera i försäljning.

En grundkurs i försäljning och kundbemötande som du studerar på distans.

Kursen har filmade utbildningsavsnitt – som du tar del av via streaming online.
Du får steg-för-steg undervisning med video.

Mera om säljutbildningen hittar du här …
Stefan Sperlingsson Kursen få fler kunder | Stefan Sperlingsson | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216

Säljglädje kommer inte inifrån av sig självt

Säljglädje är resultatet av många samverkande saker. Allt från humor till arbetets organisation.

Det är de små sakerna vi nästan inte tänker på.
Stefan Sperlingsson, Sperlingsson företagarstöd

► Sprid säljglädje och kommunikation som får kunden att köpa◄

» Genom att du intar ett kundperspektiv.

» Så att du hittar genvägarna till kundens hjärta.

» Så att kunden snabbt uppmärksammar dig, när kunden behöver dig.

» Så att du klarar att påverka din kund på ett sätt som övertygar.

» Så att du säljer med ett innehåll som kunden är intresserad av.

» På ett sätt som kunden kan ta till sig.

► Utmaningen är att få en god bild av kunderna ◄

» Det gäller att utveckla en bättre bild av dem.

» Inte bara fråga dem vad de vill ha.

» Sätt dig in i deras miljö, dagliga rutiner, intressen och ambitioner.

Kundglädje är säljglädje

Det är kundglädjen som gör skillnad.
Skillnaden mellan att köpa av dig och att vilja köpa av dig.
Det där lilla extra som gör att du blir vald istället för bortvald.

Skillnaden ligger i att du gör det där lilla extra, med glädje.
Det är det som skiljer en bra insats från framgång.

Stefan Sperlingsson rekommendation | Inlägg av Stefan Sperlingsson | Lär dig bygga kundnöjdhet | Ring Sperlingsson direkt → → 0733-850216Stefan Sperlingsson, Sperlingsson företagarstöd